Doorgaan naar hoofdcontent

Scoren met de klachtenafhandeling via IVR


Bij Young & Connected, uitgever van Kidsweek, weten ze als geen ander waarom ze de klachtenafhandeling nu via de IVR (Interactive Voice Response) van Voxtron laten lopen. Vroeger werden bezorgklachten door medewerkers individueel behandeld. Dat kostte veel tijd en geld.
Met IVR kunnen de  klanten hun klacht over de levering binnen de minuut afronden. Op elk moment van de dag, want met IVR zijn we altijd bereikbaar. Het telefoonnummer van de klant is gekoppeld aan zijn abonneenummer en een niet-bezorgde krant nasturen gebeurt in een handomdraai.
Kelly Tierlier, supervisor customer service, vertelt dat ze heel bewust voor een IVR systeem heeft gekozen. Ze wilde de meest efficiënte manier om klachten af te handelen met zo weinig menselijke interventie tegen zo laag mogelijke kosten.
Young & Connected  blijkt sindsdien geen negatieve respons meer gekregen te hebben over de afhandeling van de klachten. Ze hebben hun klanten gevraagd wat ze van het systeem vinden en de reacties zijn heel positief: ze vinden dat hun klachten perfect worden opgevolgd.
Kelly Tierlier noemt nog een ander groot voordeel op van de oplossing van dit systeem van Voxtron; het beheer kan je helemaal zelf doen. Je maakt het zo complex of eenvoudig als je zelf wil, en je hoeft daarbij niemand van buiten in te schakelen. Dat is handig én het spaart kosten uit.


Bronvermelding: Voxtron

Populaire berichten van deze blog

MobiCall, een nieuwe berichten- en alarmserver

Met MobiCall, een nieuwe berichten- en alarmserver, kunt u uw telecommunicatie en IT volgens de laatste normeringen waarborgen. Geïntegreerd met mobiliteitsoplossingen zoals IP-DECT biedt Mobicall organisaties belangrijke additionele functionaliteit en zekerheid inzake bedrijfskritische communicatie systemen.
Mobicall is ontworpen voor aansluiting op een breed scala van externe toepassingen zoals semafoonsystemen, verpleegoproepsystemen, medische alarmering, brand-alarm en publieke alarmsystemen, gebouwbeheer en workflow systemen. Met de verdere integratie van communicatietoepassingen in bedrijfsprocessen, stijgt het aantal bedrijfskritische applicaties aanzienlijk. In veel sectoren stijgt het aantal gebruikte IT-systemen jaar op jaar, waarbij veelal elke extra applicatie zijn eigen set van gegevens, rapporten, meldingen en alarmberichten toevoegt. "De eisen die vandaag de dag gesteld worden met betrekking tot tijdige reactie op kritieke gebeurtenissen vereisen real-time terugko…

De NEN normering wordt steeds belangrijker voor de Zorg

De NEN normering wordt steeds belangrijker voor de Zorg. Voorkom kritische gebeurtenissen. Kies voor een toekomstbestendig beheersysteem om uw IT en Telecommunicatie binnen de nieuwe NEN normering te waarborgen.

MobiCall berichten- en alarmserver is een nieuw beheersysteem om uw telecommunicatie en IT te waarborgen. Geïntegreerd met mobiliteitsoplossingen zoals IP-DECT biedt Telematch met de Mobicall berichten- en alarmserver zorgorganisaties belangrijke additionele functionaliteit en zekerheid inzake bedrijfskritische communicatie systemen.

Mobicall is ontworpen voor aansluiting op een breed scala van externe toepassingen zoals semafoonsystemen, verpleegoproepsystemen, medische alarmering, brand-alarm en publieke alarmsystemen, gebouwbeheer en workflow systemen.

"De eisen die vandaag de dag gesteld worden met betrekking tot tijdige reactie op kritieke gebeurtenissen vereisen real-time terugkoppeling, hoge kwaliteit van spraakoproepen en prioritisering van informatie", legt…

Versterking team Conview Care

Vanaf 1 oktober is Martijn Zijlstra de nieuwe accountmanager bij Leertouwer binnen het team Conview Care. Er is veel animo voor de domotica-zorgoplossingen die Conview Care biedt. Met de komst van Zijlstra wil Conview Care haar slagkracht verhogen en soepel inspelen op de toenemende vraag vanuit de zorgmarkt.

“We zijn erg enthousiast over de komst van Martijn.” vertelt Jasper Coppes, themaspecialist Zorg & Technologie bij Leertouwer. “Na het winnen van de Smart Homes Award en een aantal zeer succesvolle implementaties merken we dat de vraag naar onze oplossing stijgt. Martijn is met zijn kennis van de zorgmarkt en zijn netwerk binnen de ouderenzorg de ideale aanvulling op het huidige team.”

Die kennis en ervaring heeft Zijlstra de afgelopen jaren opgedaan bij IQ Messenger waar hij aan de wieg heeft gestaan van het software platform. IQ Messenger en Conview Care werken intensief samen omdat dit softwareplatform één van de vaste elementen in de oplossingen van Conview Care is. Mart…