Doorgaan naar hoofdcontent

De business van het ouder worden


De business van het ouder worden
Commerciële Challanges en mogelijkheden in Ambient Assisted Living

Een discussienota geproduceerd door het consortium Netcarity - 2010/11

















































Terwijl het onderzoek en ontwikkeling in AAL is goed vooruit, moet echter date implementatie is slecht geweest. Wat ontbreekt is een duidelijke evidence-based business-strategie voor de uitvoering van de voorgestelde systemen, een algemeen begrip van hoe ze werken in de praktijk en een effectieve manier van communiceren voordelen voor potentiële klanten. Een white paper met de titel "The Business of Aging: Commerciële Uitdagingen en Kansen in Ambient Assisted Living", die is gebaseerd op de 4 e training op zakelijke strategieën genaamd "Rekening Netcarity Onderzoek aan bedrijven en consumenten ", signaleert kansen, conclusies en biedt belangrijke aanbevelingen te worden beschouwd bij de start van een AAL-of andere gerelateerde projecten die werden uitgewerkt op de zakelijke workshop.

Kansen
•         Inzicht in de behoeften van ouderen, maar ook hun families, hun instellingen en hun regeringen
•         Overheden - zich bewust van de stijgende kosten - zijn enthousiast over praktische oplossingen
•         Kopers moeten het bewijs van efficiëntie, duurzaamheid en vermindering van de kosten van de gezondheidszorg te zien
•         Overheden, organisaties en individuen zijn hongerig naar oplossingen en bereid zijn te investeren in de juiste propositie

Conclusies
Prioriteiten voor de Netcarity project:
•         Identificeer Netcarity technologieën die realistisch kunnen worden gecommercialiseerd
•         Bepaal wie hen zal ontwikkelen en toe te wijzen verantwoordelijkheid
•         Bepaal waar het bedrijf zal worden gelanceerd
•         Verrichten marktanalyse van dat gebied
•         Opstellen van een brede business plan voor elke gelegenheid
•         Verlaat bedrijven die niet zal werken en zich richten op degenen die de meeste potentie hebben
•         Zoek deskundige ondersteuning om vooruit te rijden zakelijke

Aanbevelingen
•         Een ontwerp business plan vroeg in het ontwerpproces kunnen begeleiden onderzoek en zorgen voor behoeften van de markt wordt voldaan
•         Professionele zakelijke training kan aanvullen ontbreekt commerciële vaardigheden
•         Om de levensvatbaarheid van een product, de specifieke behoeften van gebruikers bereid zijn te investeren in dient te worden beoordeeld.
•         De aanpak moet een holistische, rekening houdend met de levering, installatie, onderhoud, de sociale en economische impact en potentiële partners van een product.
•         Verbeteren van de samenwerking tussen de samenstellende entiteiten die werken op het gebied van AAL in een of andere manier, bijvoorbeeld zorg thuis ontwerpers, in-home dienstverlening en technologie-ontwikkelaars.
•         Het ontwikkelen van partnerships met investeerders, zorgaanbieders en lokale overheden.
•         opbouwen van merkbekendheid en tegelijkertijd het ontwikkelen van geavanceerde producten / upgrades.




Populaire berichten van deze blog

De NEN normering wordt steeds belangrijker voor de Zorg

De NEN normering wordt steeds belangrijker voor de Zorg. Voorkom kritische gebeurtenissen. Kies voor een toekomstbestendig beheersysteem om uw IT en Telecommunicatie binnen de nieuwe NEN normering te waarborgen.

MobiCall berichten- en alarmserver is een nieuw beheersysteem om uw telecommunicatie en IT te waarborgen. Geïntegreerd met mobiliteitsoplossingen zoals IP-DECT biedt Telematch met de Mobicall berichten- en alarmserver zorgorganisaties belangrijke additionele functionaliteit en zekerheid inzake bedrijfskritische communicatie systemen.

Mobicall is ontworpen voor aansluiting op een breed scala van externe toepassingen zoals semafoonsystemen, verpleegoproepsystemen, medische alarmering, brand-alarm en publieke alarmsystemen, gebouwbeheer en workflow systemen.

"De eisen die vandaag de dag gesteld worden met betrekking tot tijdige reactie op kritieke gebeurtenissen vereisen real-time terugkoppeling, hoge kwaliteit van spraakoproepen en prioritisering van informatie", legt…

MobiCall, een nieuwe berichten- en alarmserver

Met MobiCall, een nieuwe berichten- en alarmserver, kunt u uw telecommunicatie en IT volgens de laatste normeringen waarborgen. Geïntegreerd met mobiliteitsoplossingen zoals IP-DECT biedt Mobicall organisaties belangrijke additionele functionaliteit en zekerheid inzake bedrijfskritische communicatie systemen.
Mobicall is ontworpen voor aansluiting op een breed scala van externe toepassingen zoals semafoonsystemen, verpleegoproepsystemen, medische alarmering, brand-alarm en publieke alarmsystemen, gebouwbeheer en workflow systemen. Met de verdere integratie van communicatietoepassingen in bedrijfsprocessen, stijgt het aantal bedrijfskritische applicaties aanzienlijk. In veel sectoren stijgt het aantal gebruikte IT-systemen jaar op jaar, waarbij veelal elke extra applicatie zijn eigen set van gegevens, rapporten, meldingen en alarmberichten toevoegt. "De eisen die vandaag de dag gesteld worden met betrekking tot tijdige reactie op kritieke gebeurtenissen vereisen real-time terugko…

Versterking team Conview Care

Vanaf 1 oktober is Martijn Zijlstra de nieuwe accountmanager bij Leertouwer binnen het team Conview Care. Er is veel animo voor de domotica-zorgoplossingen die Conview Care biedt. Met de komst van Zijlstra wil Conview Care haar slagkracht verhogen en soepel inspelen op de toenemende vraag vanuit de zorgmarkt.

“We zijn erg enthousiast over de komst van Martijn.” vertelt Jasper Coppes, themaspecialist Zorg & Technologie bij Leertouwer. “Na het winnen van de Smart Homes Award en een aantal zeer succesvolle implementaties merken we dat de vraag naar onze oplossing stijgt. Martijn is met zijn kennis van de zorgmarkt en zijn netwerk binnen de ouderenzorg de ideale aanvulling op het huidige team.”

Die kennis en ervaring heeft Zijlstra de afgelopen jaren opgedaan bij IQ Messenger waar hij aan de wieg heeft gestaan van het software platform. IQ Messenger en Conview Care werken intensief samen omdat dit softwareplatform één van de vaste elementen in de oplossingen van Conview Care is. Mart…